U heeft geen items in de winkelwagen

Garantie & defecten



Garantietermijn

TimeToday handelt conform de wet consumentenkoop. Hierdoor garandeert TimeToday dat bestelde producten via onze webshop naar redelijke verwachting fungeert. Mocht het product defect raken, dan kun je natuurlijk rekenen op de service van TimeToday. In onze algemene voorwaarden vindt je meer informatie over garantie.

Voordat u een artikel retour zend dient u in het bezit te zijn van een retournummer. U dient hiervoor onze RMA procedure op te volgen welke in detail bespreekt wat er dient te gebeuren.

Standaard garantietermijnen kunnen per product nog van elkaar verschillen. Kijk daarom bij de specificaties van uw bestelde product voor meer informatie over de standaard garantietermijn van de leverancier.


Uitgesloten van garantie

Bij horloges en horloge accessoires valt buiten de garantie:

  • Het glas
  • De (horloge)band
  • De kroon
  • Eventuele batterij

Daarnaast valt ook buiten de garantie:

  • Vocht of waterschade bij niet-waterdichte horloges
  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik

Defect bij ontvangst

Indien uw product bij ontvangst defect is, dan verzoeken wij u om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wanneer het defect evident is, of wanneer wij het defect kunnen reproduceren zullen wij met een gepast oplossing komen.

Wanneer u een defect product retour wilt zenden vragen wij u het stappenplan van onze retourprocedure (rma-aanvraag) aandachtig door te nemen.


Stappenplan garantie en defecten

  1. Maak een account aan op TimeToday als u dat bij het bestellen nog niet heeft gedaan.
  2. Onder het kopje RMA kunt u een retourverzoek aanmaken.
  3. Mail ons met de melding dat het retourverzoek is aangemaakt.
  4. Na ontvangst van uw e-mail stuurt TimeToday u de benodigde informatie toe, zoals een retournummer, met daarin alle benodigde informatie voor het terugsturen van uw artikel.
  5. Na ontvangst gaat TimeToday met uw klacht aan de slag en komt zo snel mogelijk met een passende oplossing.

Kosten

TimeToday brengt geen kosten in rekening voor het afhandelen van defecte artikelen binnen de afkoelingsperiode. Wel bent u zelf verantwoordelijk voor de terugzending, dient u uw retourzending goed te beschermen en zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.