U heeft geen items in de winkelwagen

Uw bestelling



Maak uw TimeToday account aan

Met een persoonlijk account haalt u meer uit uw TimeToday service:

  • Bekijk uw bestelstatus
  • Beheer uw persoonlijke gegevens
  • Overzie uw ordergeschiedenis
  • Vraag RMA (retourzendingen) online aan

Kortom, eenmalig een TimeToday account aanmaken garandeert maximale service bij iedere vervolgbestelling!


Hulp bij het maken van een bestelling

Een bestelling maken bij TimeToday is snel, overzichtelijk en simpel. Ons bestelproces bestaat uit drie eenvoudige stappen:

  1. Kies een product naar keuze:
    • Met de button “in winkelwagen” voeg je een product toe aan uw winkelmandje. Bevindt u zich op een andere pagina dan de productpagina dan kunt u met de button “bestel” een product toevoegen aan uw winkelwagen.
    • Nadat u iets in uw winkelwagen heeft gedaan wordt u direct doorgestuurd naar de winkelwagenpagina zelf. Met de knop “ga verder met winkelen” gaat u terug naar de pagina waar u vandaan kwam en kunt u rustig verder met shoppen bij TimeToday wanneer u dit wenst.
    • Klik op het kruisje om producten uit uw winkelwagen te verwijderen mocht dit nodig zijn
    • Klaar met winkelen en weet u zeker dat u alles heeft? Klik dan in uw winkelwagen op “afrekenen” om uw gegevens achter te laten en een betaalmethode te kiezen
  2. Afrekenen:
    Op de afreken pagina vult u eenvoudig alle benodigde informatie betreffende uw bestelling in. Alles op 1 overzichtelijke pagina!
    • Factuuradres
    • Verzendmethode kiezen
    • Betaalmethode kiezen
    • Uw bestelling controleren
    • Kies voor “Plaats bestelling”. U wordt nu, afhankelijk van uw betaalmethode, doorgestuurd naar de internetkassa waar u de betaling online kunt afronden
  3. Online betalen:
    In onze beveiligde internetkassa rondt u uw gekozen betaalmethode af. U wordt vervolgens teruggestuud naar TimeToday waar een bevestiging wordt gegeven over de betaling. Per e-mail ontvangt u:
    • Orderbevestiging: direct na afronding van de bestelling.
    • Verzendbevestiging met PostNL tracking nummer: na ontvangst van de betaling aan het einde van de werkdag.

Orderstatus per e-mail

Met de PostNL-pakketcode kunt u uw order volgen op de website van PostNL. De PostNL-pakketcode treft u aan in de verzendbevestiging welke we u op werkdagen mailen tussen 14:00 en 19:30.

  • De verzendbevestiging ontvangt u nadat u eerder al een orderbevestiging heeft gekregen met daarin de gegevens van uw bestelling. De orderbevestiging e-mail bevat dus geen PostNL-pakketcode.
  • Note: kleine bestellingen met enkel een product zoals horloge gereedschap welke door de brievenbus passen worden verzonden middels een goed beschermde bubbeltjesenvelop. Deze bestellingen worden niet aangemeld bij PostNL, hiervan ontvangt u dan ook geen verzendbevestiging per mail. Deze orders zijn niet online volgbaar.

Uw order annuleren of wijzigen

U wilt uw order annuleren of wijzigen? Dat kan! Neem hiervoor direct contact met ons op via:

  • Telefoonnummer: 030 75 23 045
  • Uitsluitend wanneer we telefonisch niet bereikbaar zijn via ons e-mail formulier

Is uw pakket al onderweg, maar wilt u de order annuleren? Weiger de bestelling dan aan de deur wanneer de postbode uw bestelling komt afleveren. Geef hiervoor simpel aan dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen.

Het annuleren of actief aan de deur weigeren van een bestelling is kosteloos.